International circulation and reconfigurations of the notion of wine excellence: contributions of a historical, relational and multidimensional ethnography
DOI:
https://doi.org/10.18764/2236-9473v21n2.2024.13Keywords:
EthnographyAbstract
Nota de leitura: GARCIA-PARPET, MARIE-FRANCE. F. Mercados de excelência e globalização: vinho e cachaça. São Paulo: Edusp, 2024, no prelo, traduzido por João Ivo Duarte Guimarães. [Original: Le marché de l’excellence: les grands crus à l’épreuve de la mondialisation. Paris: Éditions du Seuil, 2009].
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2024-08-31
How to Cite
KLÜGER, Elisa; GUIMARÃES, João Ivo Duarte.
International circulation and reconfigurations of the notion of wine excellence: contributions of a historical, relational and multidimensional ethnography
. Revista Pós Ciências Sociais, v. 21, n. 2, p. 276–288, 31 Aug. 2024 Disponível em: https://periodicoseletronicos.ufma.br/index.php/rpcsoc/article/view/24299. Acesso em: 21 nov. 2024.Issue
Section
Nota de leitura
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Direitos autorais Revista Pós Ciências SociaisEste obra está licenciado com uma Licença Creative Commons Atribuição 4.0 Internacional.