Mediations between simbolic and monetary values of food products
DOI:
https://doi.org/10.18764/2236-9473v21n2.2024.8Keywords:
food products, between simbolic , monetary valuesAbstract
Apresentação da Revista Repocs, v. 21, n. 2 (2024).
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2024-08-31
How to Cite
GARCIA-PARPET, Marie-France; CARNEIRO, Marcelo Sampaio.
Mediations between simbolic and monetary values of food products
. Revista Pós Ciências Sociais, v. 21, n. 2, p. 199–202, 31 Aug. 2024 Disponível em: https://periodicoseletronicos.ufma.br/index.php/rpcsoc/article/view/24293. Acesso em: 21 nov. 2024.Issue
Section
Apresentação
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Direitos autorais Revista Pós Ciências SociaisEste obra está licenciado com uma Licença Creative Commons Atribuição 4.0 Internacional.